Abinda restyled: een innovatief bedrijf

Abinda restyled: een innovatief bedrijf

maart 07, 2016

Je hebt het waarschijnlijk al gemerkt maar Abinda heeft een nieuw logo, een nieuwe website én nieuwe verpakkingen. Abinda is steeds een innoverend bedrijf geweest, dus willen we dit weerspiegelen in onze communicatie. Tijd dus voor een vernieuwde stijl. 

het Nieuwe logo

Groen primeert. Wij dragen dan ook ecologie hoog in ons vaandel. Met deze kleur willen we ook de versheid van onze producten naar voor laten komen. Het rustieke lettertype duidt dan weer op onze ambacht en de authenticiteit van de producten. Voor mensen, door mensen.

Wij zijn en blijven een levendig bedrijf. Daarom wilden we graag een dynamisch element in ons logo. Om onze vitaliteit te benadrukken worden de letters van Abinda in een gebogen vorm weergegeven.

Bij het nieuwe logo hoort ook een nieuwe website. Productinformatie. Daar wil Abinda zich op toespitsen. Maar wat is bio nu eigenlijk? En hoe zorg je voor een voedzaam en evenwichtig vegetarisch eetpatroon? Abinda staat je met raad en daad bij. Check daarom zeker en vast eens onze bio-pagina

Producten in een nieuw jasje

Een smaakvolle presentatie. Dit was in eerste instantie de kerngedachte waarop de verpakking gebaseerd moet zijn. We willen namelijk de puurheid van al onze producten etaleren.

Met de nieuwe verpakking willen we vooral voldoende informatie geven. Transparantie is enorm belangrijk voor ons. Net om die reden is het belangrijk om met een duidelijke, overzichtelijke verpakking  te werken.

Deze website gebruikt cookies

Sommige cookies zijn noodzakelijk om de website goed te doen functioneren en kan je niet weigeren als je deze site wil bezoeken. Andere cookies gebruiken we voor analysedoeleinden. Deze kan je weigeren indien je dit wenst.

Meer informatie over cookies